Bestellen

Als u het gewenste product gevonden heeft, kies een kleur en maat.

Producten voeg je heel eenvoudig toe aan je winkelwagentje door op ‘Bestel’ te klikken.

Bent u klaar met winkelen? Klik je bovenaan rechts op de winkel mand en volgt de eenvoudige stappen.

STAP 1: SAMENVATTING

Dit is de samenvatting van uw bestelling. Als alles klopt, klikt u op ‘Volgende’onderaan rechts om door te gaan met afrekenen.

STAP 2: AANMELDEN

Hier kunt u zich aanmelden om een account aan te maken. Mocht u al geregistreerd zijn kunt u rechts inloggen.

STAP 3: ADRES

Controleer hier of uw adres juist is en aflever adres juist is. Mocht u dit willen veranderen kunt u dat hier nog doen. Graag bij opmerkingen zetten als het een werkadres is wellicht kunt u nog een afdeling toevoegen.

STAP 4: VERZENDEN

Laatste controle en samenvatting van uw bestelling. Uw bestelling word via Post NL verzonden.

STAP 5: BETALEN

Uw kunt bij ons via iDeal betalen

iDEAL betalen

Dit is een veilge betaal middel via uw eigen bank.

De snelste (*binnen 72uur in huis) en meest veilige manier is om met Ideal te betalen. Je wordt doorgeleid naar de betaalpagina waar je de betaalmethode en bank aan vinkt. Volg verder de stappen in het Nederlands. Je zult nu in je bekende betaalomgeving van je bank terechtkomen om de betaling verder uit te voeren. Na bevestigen is de aankoop voldaan.

Wij berekenen de standard Post NL verzendkosten inclusief verpakkingskosten! Voor het buitenland geldt andere tarieven via Post NL, deze wordt automatisch berekend tijdens het afrekenen als u België als land kiest.

Je ontvangt automatisch een bevestigingsmail van je bestelling. Bewaar deze goed. Het is je aankoopbewijs en factuur. Zodra de betaling is voldaan, stuurt Ivy Schoenen de bestelling z.s.m. naar je toe.

Prijzen

Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Prijswijzigingen, modelwijzigingen, kleurafwijkingen en typefouten voorbehouden.

Privacybeleid

Ivyschoenen.nl hanteert een strikt privacybeleid. Wij nemen uw privacy uiterst serieus en gaan zorgvuldig met uw persoonlijke informatie om. Als u een bestelling plaatst, vragen wij: uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres.
Deze persoonsgegevens zijn noodzakelijk voor een goede uitvoering van de bestelling en de communicatie met u als koper. Ivyschoenen.nl zal uw gegevens dan ook nooit aan derden doorgeven, verkopen of verhuren of op een andere manier kenbaar maken.

Bezorging

De door u bestelde goederen worden door PostNL (voorheen TNT post) pakketservice geleverd. Bestellingen worden in de regel binnen 48 uur geleverd. Wij versturen goederen naar het adres zoals aangegeven in het bestelformulier en controleren uw adres via nationale en internationale adres databases. Alle informatie welke wordt gegeven via deze site, wordt strikt persoonlijk gebruikt en zullen wij op geen enkele wijze aan derden afstaan.

Retouren

Retourservice

Omdat we graag willen dat u tevreden bent met onze schoenen, is er ook voor online aankopen een mogelijkheid tot ruilen. Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen retourrecht. Dit op voorwaarde dat de producten die u heeft besteld niet beschadigd of belopen zijn, en de schoenendoos ook onbeschadigd is. Gezien onze producten zo scherp mogelijk geprijsd zijn is het niet mogelijk de verzendkosten vergoed te krijgen. Deze zijn dan als u retour zend altijd voor eigen rekening.

Afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet retour verzonden worden.

Heeft u nog vragen? Stuur een e-mail naar [email protected] , onze klantenservice helpt u graag verder.

U bent uiteindelijke degene die bepaalt of het door u bestelde artikel aan uw verwachtingen voldoet. Probeer het artikel of ze passen en aan uw behoefte voldoen. Bent u niet tevreden? Stuur dan het artikel binnen 7 dagen retour voor ruiling of vergoeding. Klant draagt risico voor deze retourzending, ongefrankeerde zendingen worden geweigerd. De initiële verzendkosten worden bij een retour niet terug betaald.

Bij vergoeding wordt het aankoopbedrag van de schoenen op uw rekening terug gestort, zodra wij de retourzending ontvangen hebben. Vergeet niet een mail te sturen naar [email protected] met daarin uw naam en welke schoenen u retour stuurt.

Stuur retour zendingen naar onderstaand adres.

Ivy Schoenen

Postbus 322

2040 AH Zandvoort

Nederland

 

Garantie/Klachten

Wij kunnen geen garantie geven als artikelen anders zijn gebruikt als het doel waarvoor ze zijn gemaakt. Klacht retouren dient u gefrankeerd op te sturen naar ons. Uw klacht wordt bij binnenkomst direct in behandeling genomen. Indien uw klacht terecht is, dan zullen wij overgaan tot vergoeding, vervanging of reparatie van uw klachtpaar.Geen reclame/retouren mogelijk bij afgeprijsde artikelen en/of bij korting.

Klacht binnen zichttermijn

Als u een klacht heeft binnen de zichttermijn (14 dagen) dan kunt u uw webshopbestelling terugsturen via het antwoordnummer: Ivy Schoenen, Postbus 322, 2040 AH Zandvoort.

Geeft u op uw mail duidelijk aan dat het om een klacht gaat en of u het artikel opnieuw wenst te ontvangen. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor rekening van Ivy Schoenen

Klacht buiten zichttermijn

Voor klachten die zich voordoen na de zichttermijn kunt u een mail sturen naar [email protected] met als onderwerp klacht. Geef duidelijk aan wanneer u de schoenen heeft besteld en over welke type/ naam schoenen het betreft. Voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. U ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van één van onze medewerkers via e-mail of per telefoon.

Heeft u een andere klacht? Meld dit dan zo snel mogelijk bij onze klantenservice. U kunt uw klacht per mail ([email protected]) indienen. Uw klacht zal binnen 7 werkdagen behandeld worden. We sturen u hier per e-mail een bevestiging van.

Ivy Schoenen garandeert dat elk geleverd artikel voldoet aan daarmee overeenstemmende eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Ivy Schoenen stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en/of verzenden. Als u het te repareren of te vervangen artikel verzendt, moet het van een verpakking zijn voorzien waarbij transportschade niet mogelijk is. De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.

Onderstaande zaken vallen niet onder de garantie:

Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op het bovenmateriaal
Beschadigingen van buitenaf waarneembaar op het ondermateriaal zoals bijvoorbeeld de zool
Als de schoen niet meer in originele staat is (bijvoorbeeld door reparaties van de schoenmaker)
Klachten als gevolg van overmatige transpiratie
Inwerking van vocht
Inwerking van hitte van buitenaf
Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddel
Uitgedroogd materiaal (er is geen onderhoud gepleegd)
Lakmaterialen
Ritsen
Lampjes (bij kinderschoenen)
Fantasiematerialen
Stoffen schoenen gewassen in de wasmachine
Het afgeven van schoenen
Steentjes
Studs

Opmerkingen

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarvoor verstrekken wij via onze site al zo veel mogelijk informatie. Mocht u toch nog vragen of klachten hebben dan verzoeken wij u ons via het menu contact hierover te berichten. Wij streven uw e-mail altijd binnen 48 uur te beantwoorden.

Informatie

Ivy schoenen valt onder het bedrijf Ivy's Shoes


Onze bedrijfsgegevens zijn:

Ivy Schoenen

Postbus 322

2040 AH

KVK nr: 34193275

BTW nr: 131172189B01